Ryczałt Ewidencjonowany:
1) prowadzenie i przechowywanie przez Biuro Rachunkowe następującej dokumentacji podatkowej: – ewidencji ryczałtu, – ewidencji dla celów podatku od towarów […]
1) prowadzenie i przechowywanie przez Biuro Rachunkowe następującej dokumentacji podatkowej: – ewidencji ryczałtu, – ewidencji dla celów podatku od towarów […]
1) prowadzenie i przechowywanie przez Biuro następującej dokumentacji podatkowej – podatkowej księgi przychodów i rozchodów – ewidencji dla celów podatku
1) prowadzenie ewidencji pracowników; 2) prowadzenie akt osobowych pracowników, w zakresie wynikającym z prawa pracy i przepisów szczególnych; 3) prowadzenie,
1) prowadzenie i przechowywanie przez Biuro Rachunkowe następującej dokumentacji podatkowej: – ewidencji ryczałtu, – ewidencji dla celów podatku od towarów
1) prowadzenie i przechowywanie przez Biuro następującej dokumentacji podatkowej – podatkowej księgi przychodów i rozchodów – ewidencji dla celów podatku
1) prowadzenie i przechowywanie przez Biuro ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) Podatnika w postaci księgi rachunkowej, na którą składają się: